تعمیرات مبل در پاسداران

تعمیرات مبل در پاسداران – ما در مبل شمیرون می دانیم که مبل شما چقدر می تواند برای شما و خانه شما مهم باشد، و به لطف 15 سال تعمیر آنها ، بهترین راه برای حفظ راحتی آنها را می دانیم. تمامی تکنسین های ما برای تعمیر انواع مبل ها کاملا آموزش دیده اند و به استاندارد بالای تعمیراتی که آموزش دیده اند افتخار می کنند.

تعمیرات به موقع مبلمان در محل

ما درک می کنیم که برخی از اقلام فقط قابل جابجایی نیستند. به همین دلیل مبل شمیرون  مفتخر به ارائه تعمیرات مبلمان در محل می باشد. درست است؛ لازم نیست نگران چیزی باشید ما دقیقاً در زمان تعیین شده مستقیماً به خانه یا محل کار شما می آییم و تمام تعمیرات مورد نیاز را تکمیل می کنیم.

  • تعمیرات پارچه
  • تعمیر چرم
  • رنگرزی مجدد چرم
  • دستکاری چوب

وقتی رزرو شما را انجام می‌دهیم ، اطلاعات زیادی را از قبل دریافت می‌کنیم تا به تیم‌هایمان بهترین شانس ممکن را برای رفع مشکل در اولین بازدید از خانه شما بدهیم. و اگر به هر دلیلی نتوانیم مبل شما را در منزلتان تعمیر کنیم، تیم حمل‌ونقل فوق‌العاده‌ای داریم که مبل شما را بلند می‌کنند و آن را برای تعمیر به کارگاه مدرن ما برمی‌گردانند. وقتی کارمان تمام شد، برای بهترین زمان برای بازگرداندن مبل دلخواهتان با شما تماس خواهیم گرفت.

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس برقرار کنید.

ما انواع آسیب های وارد شده به مبلمان را تعمیر می کنیم، با این حال تعمیر مبل و صندلی راحتی یکی از محبوب ترین خدمات ما است. اگر مبل شما آسیب دیده است، ما می توانیم آن را در کوتاه ترین زمان و با هزینه ای مناسب تعمیر کنیم.

تعمیرات مبل در پاسداران

تعمیر و بازیابی مبلمان: ظاهر و زیبایی اصلی را به مبلمانی که آسیب دیده یا عملکرد خود را از دست داده است، بازگردانید.

نقاشی مبلمان: رنگ آمیزی مبلمان چوبی به قطعات جدید و قدیمی جان می بخشد. فرآیند ما شامل سنباده زدن و ترمیم دقیق لکه ها و به دنبال آن اعمال پرایمر و رنگ است.

تعمیر فرورفتگی / گوژ / خراش: ما از محصولات و تکنیک های خاصی برای پر کردن فرورفتگی ها، بریدگی ها و خراش ها برای بازسازی مبلمان شما استفاده می کنیم. تطبیق

رنگ متخصص: ما می‌توانیم اثاثیه چوبی، آسیاب کاری و کابینت را با رنگ‌ها و لکه‌های موجود مبلمان مطابقت دهیم.

تعمیرات مبل چرمی

تمامی تکنسین های ما برای تعمیر چرم به طور کامل آموزش دیده اند و قادر به تعمیر عیوب از جمله سوختگی، پارگی، خط و خش، از بین رفتن رنگ و بسیاری از مسائل دیگر هستند. اگر مبل شما آسیب دید، نیازی نیست آن را دور بیندازید یا یک مبل جدید تهیه کنید، اکثر آنها به راحتی توسط تکنسین های مجرب ما قابل تعمیر هستند.

هر یک از آنها اساساً یک کارگاه سیار را در پشت ون خود حمل می کنند که پر از همه چیزهایی است که برای تعمیر مبل شما در محل نیاز دارند.

چیزی ریخت؟ ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم برای هر گونه لکه یا ریزش مانند جوهر یا لاک ناخن، تیم‌ها می‌توانند این موارد را بپوشانند و مبلمان شما را با استفاده از رنگدانه‌های مخصوصی که تضمین شده است مطابق با رنگ اصلی چرم باشد، رنگ‌آمیزی کنند و آن را به حالت استاندارد بازگردانند. انگار هرگز اتفاق نیفتاده است.

تعمیرات مبل پارچه ای

مبل آسیب دیده به این معنی نیست که باید مبل جدیدی بخرید، تکنسین های متخصص ما می توانند بیشترین آسیب هایی را که یک مبل پارچه ای ممکن است وارد کند برطرف کنند. هر یک از تیم ما تمام اقلام ضروری را در ون خود حمل می کنند تا مطمئن شوند که می توانند مبل شما را در اولین بازدید تعمیر کنند.

زیپم گیر کرده… سعی می‌کنید روکش‌های قسمتی از مبل‌تان را خودتان عوض کنید، یا فقط کنجکاو هستید که داخل مبل‌تان چه چیزی وجود دارد و به‌طور تصادفی زیپ آن شکسته شده است؟ تکنسین‌های ما تجربه زیادی در مورد زیپ‌ها دارند، آنها می‌دانند که قرار دادن یک زیپ در کنار هم چقدر دشوار است. به همین دلیل است که اگر نتوانند زیپ را تعمیر کنند، تعداد زیادی زیپ اضافی با خود حمل می‌کنند و می‌توانند به جای زیپ شکسته آن را به آن قسمت بدوزند.

صندلی های مبل نرم شده اند

تعمیرات مبل در پاسداران – صندلی‌های مبل شما از فوم تشکیل شده‌اند که روی یک پایه فنردار یا شبکه‌ای قرار گرفته‌اند، این فوم به مرور زمان نرم می‌شود یا فنرهای جیبی می‌توانند پاره شوند. ما می‌توانیم در روز بازدید این فوم‌ها را در خانه‌تان اضافه یا جایگزین کنیم، زیرا ما با تراکم‌های مختلف فوم حمل می‌کنیم، شما می‌توانید انتخاب کنید که مبل‌تان چقدر سفت است.

تعمیرات مبل در پاسداران

سفت و سخت شدن مبل

پس از مدت‌ها کوسن‌های مبل‌ها فشرده می‌شوند و صندلی‌ها را سخت‌تر از آنچه که باید احساس می‌کنند. تکنسین‌های ما طیف گسترده‌ای از فوم‌ها را حمل می‌کنند تا بتوانند بالشتک‌های شما را به همان شکلی که می‌خواهید پر کنند، یا اگر خیلی بد است، فوم را به‌کلی تعویض کنید.

روکش مبل پارچه ای اگر می خواهید ظاهری جدید برای اتاق خود داشته باشید بدون اینکه هزینه زیادی برای یک مبل جدید خرج کنید، فقط به ما اطلاع دهید، برای مبل های چرمی ما هم همینطور است. پارچه ای را که می خواهید انتخاب کنید، چه از مجموعه ما یا از جای دیگری، و ما مبل شما را دوباره برای شما می پوشانیم.

کارشناسان مبل شمیرون در زمینه روکش مبلمان

ما برای هر کسی که می خواهد ظاهر مبل خود را تغییر دهد، خدمات پوشش مجدد کامل ارائه می دهیم. ما طیف گسترده ای از گزینه های پوشش چرمی را در اختیار شما قرار داده ایم که می توانید از بین آنها انتخاب کنید.

تعمیرات مبل در پاسداران, تعمیرات مبل در شمیرانات, تعمیرات مبل در قیطریه, تعمیرات مبل در چیذر, تعمیرات مبل در فرمانیه, تعمیر مبل در دزاشیب, تعمیرات مبل پارچه ای, تعمیرات مبل چرمی, تعمیرات مبل در تجریش, تعمیرات مبل در ولنجک, تعمیرات مبل در لواسان, تعمیرات مبل در فشم, تعمیرات مبل در شهرک غرب, تعمیرات مبل در سعادت اباد, تعمیرات در مبل مقدس اردبیلی, تعمیرات مبل در اندرزگو