تعمیرات مبل در قیطریه

تعمیرات مبل در قیطریه – ما در مبل شمیرون می دانیم که مبل شما چقدر می تواند برای شما و خانه شما مهم باشد، و به لطف 15 سال تعمیر آنها ، بهترین راه برای حفظ راحتی آنها را می دانیم. تمامی تکنسین های ما برای تعمیر انواع مبل ها کاملا آموزش دیده اند و به استاندارد بالای تعمیراتی که آموزش دیده اند افتخار می کنند.

تعمیرات به موقع مبلمان در محل

ما درک می کنیم که برخی از اقلام فقط قابل جابجایی نیستند. به همین دلیل مبل شمیرون  مفتخر به ارائه تعمیرات مبلمان در محل می باشد. درست است؛ لازم نیست نگران چیزی باشید ما دقیقاً در زمان تعیین شده مستقیماً به خانه یا محل کار شما می آییم و تمام تعمیرات مورد نیاز را تکمیل می کنیم.

  • تعمیرات پارچه
  • تعمیر چرم
  • رنگرزی مجدد چرم
  • دستکاری چوب

تعمیر و بازیابی مبلمان: ظاهر و زیبایی اصلی را به مبلمانی که آسیب دیده یا عملکرد خود را از دست داده است، بازگردانید.

نقاشی مبلمان: رنگ آمیزی مبلمان چوبی به قطعات جدید و قدیمی جان می بخشد. فرآیند ما شامل سنباده زدن و ترمیم دقیق لکه ها و به دنبال آن اعمال پرایمر و رنگ است.

تعمیر فرورفتگی / گوژ / خراش: ما از محصولات و تکنیک های خاصی برای پر کردن فرورفتگی ها، بریدگی ها و خراش ها برای بازسازی مبلمان شما استفاده می کنیم. تطبیق

رنگ متخصص: ما می‌توانیم اثاثیه چوبی، آسیاب کاری و کابینت را با رنگ‌ها و لکه‌های موجود مبلمان مطابقت دهیم.

وقتی رزرو شما را انجام می‌دهیم ، اطلاعات زیادی را از قبل دریافت می‌کنیم تا به تیم‌هایمان بهترین شانس ممکن را برای رفع مشکل در اولین بازدید از خانه شما بدهیم. و اگر به هر دلیلی نتوانیم مبل شما را در منزلتان تعمیر کنیم، تیم حمل‌ونقل فوق‌العاده‌ای داریم که مبل شما را بلند می‌کنند و آن را برای تعمیر به کارگاه مدرن ما برمی‌گردانند. وقتی کارمان تمام شد، برای بهترین زمان برای بازگرداندن مبل دلخواهتان با شما تماس خواهیم گرفت.

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس برقرار کنید.

تعمیرات مبل در قیطریه

تعمیرات مبل چرمی

تمامی تکنسین های ما برای تعمیر چرم به طور کامل آموزش دیده اند و قادر به تعمیر عیوب از جمله سوختگی، پارگی، خط و خش، از بین رفتن رنگ و بسیاری از مسائل دیگر هستند. اگر مبل شما آسیب دید، نیازی نیست آن را دور بیندازید یا یک مبل جدید تهیه کنید، اکثر آنها به راحتی توسط تکنسین های مجرب ما قابل تعمیر هستند.

هر یک از آنها اساساً یک کارگاه سیار را در پشت ون خود حمل می کنند که پر از همه چیزهایی است که برای تعمیر مبل شما در محل نیاز دارند.

چیزی ریخت؟ ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم برای هر گونه لکه یا ریزش مانند جوهر یا لاک ناخن، تیم‌ها می‌توانند این موارد را بپوشانند و مبلمان شما را با استفاده از رنگدانه‌های مخصوصی که تضمین شده است مطابق با رنگ اصلی چرم باشد، رنگ‌آمیزی کنند و آن را به حالت استاندارد بازگردانند. انگار هرگز اتفاق نیفتاده است.

اتفاقاتی که ممکنه برای مبل شما بیوفتد

سیگار روی مبل شما می سوزد؟ به طور تصادفی سوراخی در مبل خود سوخته اید؟ مشکلی نیست، ما بهترین راه ها را برای رفع سوراخ می دانیم. اگر یک سوختگی/بریدگی کوچک در مبل باشد، می‌توانیم آسیب را پر کرده و آن را بپوشانیم تا آسیب اصلی دیده نشود.

یا اگر سوختگی شدید است، می‌توانیم کل قسمت را با یک تکه چرم جدید دوباره بپوشانیم تا با بقیه مبل شما مطابقت داشته باشد.

آیا صندلی های مبل شما افتاده است؟ ما این احساس را می دانیم، شما می روید روی مبل مورد علاقه خود بنشینید و متوجه می شوید که در آن فرو رفته اید و احساس می کنید در یک سوراخ نشسته اید، یا حتی بدتر از آن می توانید فنرها/مکانیسم زیر خود را احساس کنید.

نگران نباشید، اگر مبل شما شروع به آویزان شدن کرده یا در استفاده عمومی صاف شده است، می‌توانیم پرکننده‌ها را روی صندلی‌ها، بالشتک‌های پشت و بازو تقویت کنیم تا مبل شما به‌عنوان نو خوب شود. و شما را به راحتی معمولی که به آن عادت کرده اید برگرداند.

کارشناسان در زمینه روکش مبلمان

ما برای هر کسی که می خواهد ظاهر مبل خود را تغییر دهد، خدمات پوشش مجدد کامل ارائه می دهیم. ما طیف گسترده ای از گزینه های پوشش چرمی را در اختیار شما قرار داده ایم که می توانید از بین آنها انتخاب کنید.

چیزی را که دوست دارید پیدا نمی کنید؟ این مشکلی نیست اگر چیزی در بین سهام ما وجود ندارد که دوست دارید اما پوششی در جای دیگری پیدا کرده اید، فقط به ما اطلاع دهید. ما خوشحال خواهیم شد که به شما کمک کرده و از هر آنچه که پیدا کرده اید استفاده کنیم تا مطمئن شویم مبل مورد نظر خود را دریافت می کنید.

تعمیرات مبل در قیطریه

تعمیرات مبل پارچه ای

مبل آسیب دیده به این معنی نیست که باید مبل جدیدی بخرید، تکنسین های متخصص ما می توانند بیشترین آسیب هایی را که یک مبل پارچه ای ممکن است وارد کند برطرف کنند. هر یک از تیم ما تمام اقلام ضروری را در ون خود حمل می کنند تا مطمئن شوند که می توانند مبل شما را در اولین بازدید تعمیر کنند.

زیپم گیر کرده… سعی می‌کنید روکش‌های قسمتی از مبل‌تان را خودتان عوض کنید، یا فقط کنجکاو هستید که داخل مبل‌تان چه چیزی وجود دارد و به‌طور تصادفی زیپ آن شکسته شده است؟ تکنسین‌های ما تجربه زیادی در مورد زیپ‌ها دارند، آنها می‌دانند که قرار دادن یک زیپ در کنار هم چقدر دشوار است. به همین دلیل است که اگر نتوانند زیپ را تعمیر کنند، تعداد زیادی زیپ اضافی با خود حمل می‌کنند و می‌توانند به جای زیپ شکسته آن را به آن قسمت بدوزند.

نشستم و صدایی را شنیدم

همه قاب ها به یک اندازه ساخته نمی شوند، به خصوص اگر قاب های چوبی باشند. برخی از آنها از چوبی استفاده می کنند که مطابق با استاندارد صحیح نیست و معمولاً فقط یک روز که روی آن می نشینید متوجه می شوید.

ما می‌توانیم قاب را با چوبی که تکنسین‌های ما می‌توانند به اندازه آن برش دهند، تعمیر کنیم و مطمئن شویم که همه چیز برای زمانی که بعد در راحتی می‌نشینی عالی است.

صندلی‌ها کمی صاف هستند آیا می نشینی و همینقدر در صندلی فرو می روی؟ ممکن است فنرها جهش خود را از دست داده باشند. ما می‌توانیم فنرهای مبل‌تان را تعویض کنیم تا این جهش را به شما برگردانیم و به راحتی بنشینید.

انگار روی یک تخته چوبی نشسته ام

پس از مدت‌ها کوسن‌های مبل‌ها فشرده می‌شوند و صندلی‌ها را سخت‌تر از آنچه که باید احساس می‌کنند. تکنسین‌های ما طیف گسترده‌ای از فوم‌ها را حمل می‌کنند تا بتوانند بالشتک‌های شما را به همان شکلی که می‌خواهید پر کنند، یا اگر خیلی بد است، فوم را به‌کلی تعویض کنید.

تعمیرات مبل در قیطریه, تعمیرات مبل در چیذر, تعمیرات مبل در فرمانیه, تعمیرات مبل در دزاشیب, تعمیرات مبل در زعفرانیه, تعمیرات مبل در تجریش, تعمیرات مبل در ولنجک, تعمیرات مبل در لواسان, تعمیرات مبل در فشم, تعمیرات مبل در شهرک غرب, تعمیرات مبل در سعادت اباد, تعمیرات در مبل مقدس اردبیلی, تعمیرات مبل در اندرزگو